Aspacardinul - medicament fara nici un fel de efect pozitive

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Aspacardinul - medicament fara nici un fel de efect pozitive

Mesaj  scarface la data de Vin Noi 20, 2009 8:30 am

Nu stiu daca va este clar ca Aspacardinul este facut dintr-o substanta toxica de care corpul nu are nevoie si care nu are nici un fel de avantaj pentru sanatate.

Aspacardinul este un medicament destul de nou, introdus pe piata romana cu mari eforturi financiare iar medicii romani sunt, ca tot romanul, foarte ospitalieri la darurile industriei farmaceutice, mai ales cand se castiga de pe urma vanzarii lui. Nu se stie mai nimic despre acest acid (acid aspartamic) folosit in acest medicament privire la efectele benefice reale cat si la efectele secundare , dar se prescrie en-mass intre timp ca fiind o vitamina magica si indispensabila.

Se stie din fericire insa ce provoaca insa "varul lui", aspartamul din cola-light, dulciuri si gume de mestecat.
Producatorii de acid aspartamic si aspartam sunt cam aceeasi iar motivele lor idem.

Inainte se dadea calciu sau fier, azi se da aspacardin. E la moda. Se da la gravide, la infectii, la crampe, la boli de inima, la toate bolile. Bazele stiintifice pentru necesitatea lui lipsesc sau sunt contrafacute.

Sparghelul contine spre exemplu mult acid aspartamic. Dupa ce s-a consumat sparghel urina miroase intr-un mod bestial, asa omul poate avea o idee de cat de bun poate fi acidul aspartamic pentru organism.

Cateva citate dintr-un alt forum despre ineficienta acestui medicament foarte la moda in ultimul timp si tot atat de inutil.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"De o saptamana am avut intepaturi foarte puternice la inima care treceau , dar de vreo doua zile ma strange inima in continuu si ma doare. Mi s/a recomandat aspacardin si nitropector. Este posibil sa treaca aceste dureri?"

"simt intepaturi cand trag aer la intrarea in stomac si ma retine ceva si nu pot sa trag aer,si intepaturi in partea stanga in spate.am luat aspacardin,solpadeina,si aspirina vegetala fara recomandarea medicului dar nici un efect"

"Am facut test pentru lupusanticoagulant si a iesit pozitiv. Trebuie sa il epet la 4 luni. In medicatia prescrisa nu stiu care med este pentru asta : medrol plaquenil, vessel due, aspeter, aspacardin). Am ramas doar cu medrolul si periodic plaquenil , pentru ca nu le tolerez, fac alergie."

"am o mare rugaminte la dvs., sa-mi raspundeti la o intrebare: bunica are 81 de ani, insuficienta cardiaca de gradul II, arteroscleroza si de curand a fost internata in spital, din cauza unei viroze cimplicate cu pneumonie. de cand a revenit din spital si i s-a schimbat tratamentul nu se simte deloc bine, i s-a invinetit piciorul stang si are dureri atroce care nu trec cu pentoxifilin, respira greu si are un tonus ff scazut. precizez ca ia sintrom, un sfert pe zi, i s-a redus doza din pricina analizelor de INR, ia aspacardin, furosemid jumatate pe zi, spinorolactona , diltiazem 3 pe zi, atacand 1 pe zi."

"Aveam o senzatie de greutate in respiratie si o senzatie de ceva care se umfla in interiorul pieptului meu.
Mi s-a sugerat pe acest forum ca a r fi o lipsa de magneziu si calciu, am fost la doctor si intr-adevarr a fost lipsa de magneziu si claciu si glicemie scazuta.
Am luat de atunci magneziu si ceva minerale pentru inima (aspacardin si magneziu) , mai tarziu le-am inlocuit cu niste minerale naturale (am luat aspacardin cam o luna) care contin si magneziu si alte minerale necesare sistemului nervos.
Pot sa spun ca dupa 2 luni de zile ma simt mai bine , nu mai am asa des acele senzzatii si nu mai tin asa mult (doar la caldura mare si eventual daca nu mananc ) insa acum am si alta senzatie:o puternica strangere de gat de jur-imprejur.La fel ca si acum 2 luni - cand aveam senzatia ca ma preseaza ceva in piept dinauntru spre exterior asa cumva am si acum senzatia dar la gat.Parca e prea mic gatul pentru ceva dinauntru si il apasa dinauntru spre exterior."

"AM 33ANI SI DE APROXIMATIV UN AN AM DESCOPERIT PREZENTA UNOR NODULI PE MEMBRELE SUP.IN DREPTUL DELTOIDULUI MAI APOI IN CAPUL PIEPTULUI ,IAR IN FINAL PE MEMBRUL INF. STING PE FATA INTERNA A COAPSEI .LA UN CONSULT AL MEDICULUI DE FAM. AM FOST SFATUIT SA MA VADA UN INTERNIST CARE MI-A PRESCRIS ASPACARDIN FARA A AVEA REZULTATE .ACUM DE CEVA VREME AU CONSISTENTA DURA SI SUNT DUREROSI LA PALPARE. VREAU SA STIU DACA TREBUIE SA MA INGRIJOREZ (POATE FI UN NEOPLASM ) cancer? s-au poate fi o consecinta a bolii mele Psoriazis pe care il am de 9 ani .VA MULTUMESC ANTICIPAT."

"uneori din senin,am batai de inima puternice,care nu dureaza mai mult de cateva secunde.dar la ultima intamplare m-a cam pus pe ganduri,deoarece a durat mai mult ca de obicei:cam 10secunde.Simteam ca inima imi bate rar si puternic, iar oxigenarea creierului a scazut, pentruca putin cate putin,incepeam sa-mi pierd constiinta.si asa cum a aparut ,brusc asa a si disparut.M-i s-a prescris aspacardin.Totusi, va rog explicati-mi ce se intampla si ce trebuie sa fac.mentionez ca dupa acest episod am avut a doua zi cam la aceeasi ora de seara, o intepatura in partea stanga imediat sub inima,care m-a tinut cam 15-20 minute."

"Buna ziua. Am 21 de ani si de ceva vreme am zvacnituri ale muschilor in tot corpul si recent am inceput sa le am si la nivelul obrazului si buzei inferioare. Acum 2 luni am acuzat mici junghiuri in piept si la un moment dat am lesinat. Am mers la un medic cardiolog, care mi-a prescris Aspacardin, Aspenter, Preductal si calciu. Ekg-ul si Holterul au iesit normale, la fel si analizele la sange si tiroida. Simt ca uneori cand ma ridic brusc, inima incepe sa imi bata ciudat in capul pieptului, parca mai puternic si am simtit si cateva lovituri puternice in piept, extrasistole mi-a zis medicul cardiolog. Poate fi vorba de un sindrom neuro vegetativ sau este ceva mai grav?"

"Am shi yoo o problema.Acum 3 zile mi-a venit ametzeala,imi batea inima foarte tare shi mi s-au infundat urechile.Inainte de a mi se manifesta aceste simptome,am baut un energizant.Am fost a doua zi la medicul de familie shi mi-a spus ca mi-a crescut tensiunes,cauza probabila fiind acel energizant ( precizez ca nu am mai avut astfel de simptome in trecut ).Mi-a luat tensiunea shi am avut-o 13-7 shi mi-a prescris 2 medicamente ,Aspacardin shi Egilok ( sa iau cate una din fiecare dimineatza shi seara ).Eu sunt shi mai paranoic - emotiv shi a cam intrat frica in mine mai ales dupa ce am citit prospectele medicamentelor Sad( ."

"Am o problema cu inima, periodic am palpitatii. Totul a inceput acum 3 ani (acum 5 ani m-am angajat dupa facultate), am un loc de munca cu mult stres (vorbesc mult la telefon mobil), si putina miscare fizica. Nu fac sport, stau la casa, mai fac cate ceva i weekend. Anual de 2 ori apar palpitatiile si mici dureri in zona inimii, noaptea nu prea pot dormi, ma deranjeaza faptul ca inima nu-mi bate regulat, fiecare a treia, a patra bataia de inima lipseste. Am fost la cardiolog de mai multe ori, sustin ca nu am nimic, e pe baza nervoasa. Am luat Ginkoprim, Aspacardin, Q10, MagneB6, nu m-au ajutat. Numai odihna si tratamentele cu biorezonanta m-au ajutat temporal. Dar nu dureaza mult, max 6 luni. De job-ul meu nu ma pot lasa, am familie, copil mic ... Exista vitamine sau medicamente care sa-ma ajute, fara sa-mi creeze o dependenta?
Este foarte interesant ca inima ma avertizeaza prima data ca sunt obosit. "

"BUNA ZIUA,SINT MAMA UNEI FETITE DE 3 ANI SI ACUM 6 LUNI ,LA INCEPUTUL VERII,AM INCEPUT SA AM PROBLEME CU INIMA.AVEAM TENSIUNEA RIDICATA-140/90.AM FACUT ECOGRAFIE LA INIMA SI A IESIT TOTUL BINE,EKG BUN,ANALIZELE BUNE,TSH BUN,IAR DOCTORUL DE LA POLICLINA DIN IASI MI-A SUGERAT SA SLABESC ,SA MANINC FARA SARE SI MI-A DAT TRATAMENT EGILOK 25MG 1 /ZI SI ASPACARDIN 2/ZI.EU LOCUIESC IN ITALIA MAI MULT SI AM PLECAT ACOLO URMIND ACEST TRATAMENT.DUPA 3 LUNI AM REUSIT SA PIERD APROAPE 15 KG,AJUNGIND LA 70 KG. M-AM SIMTIT MULT MAI BINE SI AM URMAT SFATUL DOCTORITEI ,ACELA DE A INTRERUPE TREPTAT TRATAMENTUL.TOTUL BINE PINA ACUM O LUNA ,CIND INIMA MEA A INCEPUT SA BATA TARE,SA AM PALPITATII ,SA MA INTEPE LA INIMA,SA-MI TIUIE URECHILE DE PARCA TRECEA TRENUL.AM LUAT REPEDE PASTILELE PRESCRISE IN ROMANIA ,DAR NU AU AVUT NICI UN EFECT."

scarface
Admin

Mesaje: 5288
Data de inscriere: 19/11/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum