Narcolepsie provocata de vacicnul antigripal

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Narcolepsie provocata de vacicnul antigripal

Mesaj  scarface la data de Sam Iul 23, 2011 11:36 pm

Vaccinul contra virusului H1N1 poate induce narcolepsie la copii, adica somnolenta prelungita .
S-au inregistrat 335 de cazuri de pacienti ce au dezvoltat narcolepsie produsa de administrarea acestui vaccin Pandemrix .

Agenţia Europeană pentru Medicamente a studiat rezultatele studiilor din Suedia şi Finlanda şi au concluzionat că există un risc de narcolepsie de 6 până la 13 ori mai mare în rândul copiilor vaccinaţi. Acest lucru înseamnă că, din 100.000 de adolescenţi vaccinaţi, 7 ar putea dezvolta narcolepsie.
Având în vedere faptul că nu au fost înregistrate asemenea cazuri în alte regiuni, specialiştii iau în considerare şi posibilitatea ca vaccinul să interacţioneze cu factori genetici sau de mediu, cum ar fi infecţiile regionale apărute în Scandinavia, care ar putea creşte riscul dezvoltării acestei boli.
În urma acestui studiu, specialiştii de la Agenţia Europeană pentru Medicamente au declarat că Pandemrix ar trebui administrat tinerilor sub 20 de ani doar dacă sunt supuşi unui risc major şi nu este disponibil vaccinul trivalent contra gripei sezoniere.
avatar
scarface
Admin

Mesaje : 6649
Data de inscriere : 19/11/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum